Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

vineri, 5 aprilie 2013

Reflexii în Oglinda

. Pare "botos" micutul  din vitrină
Acest catel, de supărare:
Se teme că nimeni n-o să vină
Să îl mai scoată la plimbare!



Recomandare
Daca doresti sa participi ,publica într-un articol pe blogul tau, o imagine sau un clip ,pe care tocmai le-ai "vazut in oglinda ta ",(poate fi si cea retrovizoare) si inscrie articolul la
 "Reflexii in Oglinda"
 Te invit sa te înscrii

 

25 de comentarii:

  1. pana si micutul patruped este uimit de atatea reflexii :))

    RăspundețiȘtergere
  2. O să vină, o să vină/ Și-o să-l scoată din vitrină./ Prea e scump botosul care/ Vrea să meargă la plimbare !

    RăspundețiȘtergere
  3. Palmele manechinelor se văd colosal ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Reflexiile albe sunt într-un contrast uimitor cu restul! Mi-am amintit de ”How much is the doggie in the window”, e tare drăgăalș cățelul! O zi frumoasă îți doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună SoriN!
    Este tare drăguț cățelul!
    Weeken reușit îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Poate ca mainile care se vor intinde spre el vor fi prietenoase.
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. Este putin trist intr-adevar, dar cum a nimerit in vitrina e intrebarea...e grasut si bine ingrijit, cred ca a facut mai degraba vreo prostioara de a ajuns acolo.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce simpatic este catelusul. Chiar ca pare suparat ca nu-l plimba nimeni si pe el.
    Iti doresc un weekend frumos, draga Sorin! :-)

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumușelul de el...ce s-ar ma juca pe stradă! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu cred cå-i tare mandru, pt. cå este admirat de totzi trecåtorii. Frumoaså reflexie, cu reflectzia cåtzelului

    RăspundețiȘtergere
  11. AWWW ma ofer eu pentru asa o dragalasenie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu...acum sigur nu are de ce sa se teama ! :)
      Frumoasa reflexie!

      Ștergere
    2. Facem cu randul ca si eu il vreau ;))

      Ștergere
  12. Ce dragut este! Cred ca e la program.

    RăspundețiȘtergere
  13. How much is that doggie in the window
    The one with the waggley tail
    How much is that doggie in the window
    I do hope that doggie's for sale :)

    Induiosator tablou! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu cred ca e manechin :) Si e tare mandru ;)
    O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  15. "botosul" tau e un... botic
    timid, fricos, duios si mic!
    dar manechinul dumitale
    poarta costumul... cu sandale???

    week-end placut!

    RăspundețiȘtergere
  16. Sorin, şterge-mi, te rog, înscrierile în tabel (dacă poţi). Mi s-a blocat blogul - dacă încerc să intru, mă trimite la tine! :)
    Please, help!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am şters , dar dacă mă intrebi pe mine , nu are nici o legătură blogul meu cu înscrierea articolului tau. În primul rând articolul respectiv nu mai există în blogul tău şi automat la click pe link îţi va spune că respectiva pagină nu există în respectivul log , adică al tău . În al doilea rând chiar dacă aş modifica link-ul , pentru că o pot face , tot nu rezolv nimic pentru că miniatura folosită la înscrierea link-ului probabil făcea parte din articolul şters şi deci la click va da o eroare . Cam asta-i tot , dar blocarea blogului tău ţine de altă cauză/e .

      Ștergere
    2. Mulţumesc mult. Ne vedem săptămâna viitoare!
      Weekend cât mai plăcut! :)

      Ștergere
  17. Costumele vin accesorizate cu căţelul? :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu există !
    Așa drăguț sigur cineva îl va duce la plimbare !!!
    Sunt sigur !
    Weekend plăcut îți doresc !

    RăspundețiȘtergere
  19. Sigur îl va duce la plimbare că altfel... umple casa cu pişulici şi răhăţei :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Definitely a very good picture ... lovely dog ​​in the window.

    RăspundețiȘtergere

>