Fie ca bucuriile şi gândurile bune ale prezentului să-ţi devină amintirile frumoase ale viitorului

duminică, 28 septembrie 2014

Aniversare


   Ei dragii mei ,iată că am împlinit frumoasa vârstă de 1000 de articole
   În aproape 4 ani am învăţat ce înseamnă să ai un blog şi să ai grijă de el sa fie funcţional şi să încerci să păstrezi originalitatea acestuia.
   În tot acest timp blogul a fost curtat de firme şi de site-uri pentru tot felul de colaborări,însă am dorit să rămână un blog neinfluientat de tot ce înseamnă comercial şi să-l păstrez cât mai aproape de sufletul uman.
   Am fost lăudaţi şi apostrofaţi ,dar asta nu a făcut decat sa-mi dovedească  faptul că nu suntem de ne luat în seamă.
   Am aflat ce înseamnă eşecul şi cât de frumoase pot fiaprecierile unor oameni ce-ţi citesc rândurile,am ras şi am fost trist,sau chiar uimit uneori,dar cel mai important este că am înţeles că este mai rău să dezamăgesc decât să fiu dezamăgit.
    Mă bucur deasemenea de aprecierea  multor susţinători pe FaceBook şi sunt onorat că sunt mulţi fani înscrişi,oameni cu,care poţi avea un dialog plăcut şi foarte interesant
    După publicarea a 1000 de articole ,am înţeles că pe lângă un text afişat pe o pagină ,blogul poate dezvolta relaţii interumane bazate pe comunicare, prietenie şi pasiune.

    Vreau să închei  acest articol prin a mulţumi tuturor cititorilor care mă urmăresc zi de zi, care îmi citesc articolele, care se uită la fotografii şi care dau viaţă acestui blog. Fără ei Blogul SoriN nu ar fi fost astăzi.

     Vă mulţumesc!


Weekend frumos, plin de zâmbete!!!


6 comentarii:

  1. La cat mai multe articole ,la fel de frumoase!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multa inspiratie si de aici inainte !
    Numai ganduri bune pt tine!

    RăspundețiȘtergere
  3. felicitari!
    ma bucur ca nu ai renuntat, cred ca a meritat sa pastrezi continuitatea...
    la multe si frumoase postari si de acum inainte! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoasa aniversare! :)
    si eu sunt bloggerita de 4 ani si inteleg foarte bine ce ai scris aici :)
    Fie ca blogul sa iti aduca satisfactii, bucurii si impliniri, in continuare :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. La mai multe Sorin-e, îti pot spune "nene"! Eu abia am trecut de 800 si anul asta m-am lasat pe tânjeala!

    RăspundețiȘtergere

>